HTML

Csillag

Üdvözletem minden kedves olvasónak.Hogy mire számíthattok? Repülés,utazás, pakolás,utazás,repülés, csomagolás,repülés....hát valahogy így áll az életem mióta a Közel-Keletre költöztem, hogy a 3 év fapados repülés után végre lássak is valamit a világból.....így most egy kicsivel nagyobb gépeken repkedek összevissza a világban, mint valami megtébolyodott légy.Úgyhogy fogjatok egy hideg sört,és utazzatok velem!Szeretném kiemelni, hogy a blog 5 éves múltra tekint vissza, és nem céloz nagyobb közönséget mint a barátaim és a családom,valamint az itt leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.Egyet nem érteni mindenkinek saját dolga,de én élek a szólászsabadság jogával.

Friss topikok

  • Alabamaa: Szia megint! Ugye, ha jol tudom Nalatok 8db off-os nap van, de ebbe nincs benne a layovereken elto... (2012.10.31. 22:33) Júniusi előzetes
  • Alabamaa: Annyira jo ezt olvasni, hogy azert-meg ha nem is sokan-de vannak, akik a melo lenyege miatt dolgoz... (2012.10.31. 18:47) Moszkva,Velence,Idiótia
  • MyLifeInTheSky: Acsillag! tegnap 7 doboz kajánk volt, jég 2 csomag stb, végig rád gondoltam, miközben 15 percig me... (2011.06.26. 11:08) Nem fizikai munka(.) (?)
  • sztyuvi: Dáh, csajok itt is lehet orditozni :P Legalábbis én úgy járok fel és alá az indiai járatokon, mint... (2011.06.25. 23:41) Rohanás,rohanás,rohanás, Genf
  • Felhokfelett: Hat ez nagyon jo! Meg most is vinnyogok!!! :) Nagyon megneztem volna!!!!! :D :D :D Puszi B (2011.06.14. 20:31) Kreml,borscs,vodka

Linkblog

2011.03.27. 09:44 acsillag

Bangkok-Sydney

Na most már majdnem behoztam a lemaradást, már csak az elmúlt hét van vissza ami egyetlen út volt...tegnap regelre értem haza, gondolom mindenki rájöhet ebből hogy a zombi az hozzám képest élsportoló volt mikor hazaértem.

Úgy kezdődött hogy elrepültünk Bangkokba, ami innen 6 órás út,tehát túlélhető. A járat nem vészes mivel teli van Thaiföldre utazó német turistákkal, meg Ausztráliába továbbutazó ausztrálokkal.

Kb este 6 lehetett Bangkokban mire odaértünk, és meg is egyeztünk hogy egy közös vacsora a crew-val még belefér. Mindenki beleegyezett, gondoltam ebből is meglátjuk mi lesz. Hát az lett, hogy 12-en megjelentünk lent a lobbyban, és 3 taxival elmentünk az egyik lány által ajánlott étterembe, ami a Cabbages and Condoms névre hallgatott.A névválasztás oka hogy minden condomokból van kirakva.Amúgy nagyon jó kaja volt, és akkora adagok hogy nem tudtuk megenni. Mondjuk amit hamar megtanultam,hogy Thaiföldön a csípősről nem ugyanaz az elképzelésük mint nekünk. Én szeretem a csípőset de a mangósalátát fel kellett hogy adjam félúton, mert izzadtam és vörösödtem, minden bajom volt.

Ezek után még a többiek el akartak menni iszogatni, de mivel mi másnapra városnézést terveztünk, ezért úgy gondoltuk hogy inkább az alvást választjuk. Reggel az orosz meg az ukrán lánnyal fogtunk egy taxit és elvitettük magunkat a turistahajó végállomásához.Ott nevetségesen kevés pénzért elmentünk hajókázni, ami elvitt a buddhista templomokhoz. Megnéztük a fekvő Buddhát, vettünk szuvenírt, egy másik hajóval meg átmentünk a folyón, és a másik oldalt is szemügyre vettük.

Egész nap olyan meleg volt, meg olyan páratartalom hogy alig lehetett levegőt venni. Mi tényleg lelkiismeretesen mentünk, megmásztunk, meg hajózáztunk, mindent ami belefért.

Este indultunk tovább Sydneybe, 2 órát sikerült előtte aludni. Az út 9 óra volt, reggelre értünk oda, és gondoltam ledőlök egy pár órára.Ennek az lett a vége hogy délután 4-kor keltem.Gondoltam kimegyek és sétálok egyet a hotel közelében, de mivel szakadt az eső, gyorsan meggondoltam magam és rendeltem valami kaját,majd pedig visszafeküdtem aludni mivel hajnalban ébresztő volt. Én reggel 4kor ébredtem teljesen kipihenve, és kis tvnézés után összekészülődtem a Christchurch járatra. Ez mondjuk 2 és fél óra volt per flight, meg 2 óra a földön, de pont arra volt elég hogy elszúrjuk az egész napot vele.

Folyt köv.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://arabisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr102774806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyadterdekalacsa 2011.03.27. 23:47:19

Jaj, de jo, Christchurchben is voltal!!! Remelem, egyszer kapsz nehany nap szabit Uj-Zelandra! Nagyon szep hely. Foleg a deli sziget. Itt lakom en is, ugyhogy tudom...
süti beállítások módosítása