HTML

Csillag

Üdvözletem minden kedves olvasónak.Hogy mire számíthattok? Repülés,utazás, pakolás,utazás,repülés, csomagolás,repülés....hát valahogy így áll az életem mióta a Közel-Keletre költöztem, hogy a 3 év fapados repülés után végre lássak is valamit a világból.....így most egy kicsivel nagyobb gépeken repkedek összevissza a világban, mint valami megtébolyodott légy.Úgyhogy fogjatok egy hideg sört,és utazzatok velem!Szeretném kiemelni, hogy a blog 5 éves múltra tekint vissza, és nem céloz nagyobb közönséget mint a barátaim és a családom,valamint az itt leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.Egyet nem érteni mindenkinek saját dolga,de én élek a szólászsabadság jogával.

Friss topikok

  • Alabamaa: Szia megint! Ugye, ha jol tudom Nalatok 8db off-os nap van, de ebbe nincs benne a layovereken elto... (2012.10.31. 22:33) Júniusi előzetes
  • Alabamaa: Annyira jo ezt olvasni, hogy azert-meg ha nem is sokan-de vannak, akik a melo lenyege miatt dolgoz... (2012.10.31. 18:47) Moszkva,Velence,Idiótia
  • MyLifeInTheSky: Acsillag! tegnap 7 doboz kajánk volt, jég 2 csomag stb, végig rád gondoltam, miközben 15 percig me... (2011.06.26. 11:08) Nem fizikai munka(.) (?)
  • sztyuvi: Dáh, csajok itt is lehet orditozni :P Legalábbis én úgy járok fel és alá az indiai járatokon, mint... (2011.06.25. 23:41) Rohanás,rohanás,rohanás, Genf
  • Felhokfelett: Hat ez nagyon jo! Meg most is vinnyogok!!! :) Nagyon megneztem volna!!!!! :D :D :D Puszi B (2011.06.14. 20:31) Kreml,borscs,vodka

Linkblog

2011.06.14. 13:56 acsillag

Kreml,borscs,vodka

Megjöttem Moszkvából, és hogy lássátok milyen szorgalmas vagyok meg is írom gyorsan.

Valójában semmi köze ennek az én szorgalmamhoz, csak most keltem fel, és nem igazán akaródzik semmi értelmeset csinálni és várom hogy a barátom végezzen a szimulátorban és hívjon hogy mehetek segíteni leszerelni a csíkjait (mindig leveszi őket,de a szárnyai elárulják hehe).

Szóval tegnapelőtt elreppentem vissza a messzi Ororszországba ami nincs is olyan messze, mert 4 és fél óra alatt ott lehet lenni.....az én fogalmaim szerint éjjel (éjfél előtt valamicskével) kellett leszállnunk, ehhez képest alkonyat volt.Éjfélkor. Valahogy el is felejtettem hogy ez a Moszkva kicsit másmilyen fekvésű mint ez itt....

A személyzet kivételesen vicces, laza, jókedvű. Most először tényleg élveztem az utat, kár hogy a városba csak 4-en mentünk.Egyedül a kapitány volt a kakukktojás, akinek egy mosoly sem tűnt fel az arcán egész végig,nem tudom mi lehetett ami úgy megülte a gyomrát, de a fapofa az nem kifejezés. FO ex-Ryanaires srác GRO-ból, velünk tartott a városba, én jól eldumáltam vele, vettünk ajándékot a friss feleségének, meg fotózkodtunk a lányokkal.

Sajnos én a nap folyamán elég fáradt voltam mivel éjjel 1-kor értünk oda, és a barátom véletlen felhívott reggel 5.30-kor (mire való a billentyűzár....), majd a kolléganőm reggel 7-kor hogy várjuk meg mert ő is jön (hogy ezt miért kellett 7-kor közölni nem értem, főleg hogy utána nem jött mert elaludt......).Szóval a pihenésem ki volt lőve, úgyhogy lementem reggelizni kicsit korábban mint a megbeszélt 8. Egy ausztrál kolléganőm azt mondta jön ő is de nem számítottam társaságra, mindig ezt mondják....ehhez képest ez a lyányka reggel pontban 8-kor letette a rántottáját az asztalra mellettem,jól el is csodálkoztam. 8.40-kor aztán csatasorba vágtuk magunkat a pénzváltó előtt, hogy némi orosz valutát vételezzünk magunkhoz,és 9-kor már a Vörös tér felé buszoztunk. A jó időben sétáltunk egyet, fotóztunk, én Lenint akartam meglátogatni és kezet fogni de szerencsétlenségünkre nemzeti ünnep volt és a mauzóleum körbe volt építve mindenféle színpadokkal(azt mondták koncert volt előző nap, hogy Lenin lépett-e fel arról nincs információ), így inkább megcéloztuk a Kreml-t. A csapat 3 lányból állt: ausztrál, koreai, meg én, plusz a spanyol FO.Szépen körbesétálgattunk és megállapítottam hogy ez nem olyan nagy cucc.Egy európainak ez nem több mint sima templom, szerintem az Esztergomi Bazilika különb belülről.Ezt a Kreml-t úgy kell elképzelni, hogy egy hatalmas terület körbefalazva, tornyokkal körbekörbe, és belül van egy pár templom meg zöldterület, meg ez-az, és ezekben a templomokban vannak kiállítások, némelyik templomként, némelyik múzeumként látogatható. Sajnos a fegyvertárra nem volt idő mivel oda csak délután 3-kor mehettünk volna, viszont annyi időnk nem volt. A csalódottságomat az időjárás kárpótolta, 27 fok gyönyörű tiszta égbolttal, és kellemes friss levegővel.

Amikor már körbejártunk mindent, buszra pattantunk és vissza a hotelba. Ezek után én félórára visszavonultam, aztán éreztem hogy nem jó ez így hogy itt ülök, így felkerekedtem szupermarket-keresőbe. Nem kellett sokáig keresgélni, kb 10 perc alatt találtam is egyet aholis magamhoz vételeztem egy üveg jóféle vodkát. Ezek után a hotelba visszatérve rendeltem egy helyi borcs-ot, ami hát olyan.....rendben van kaja.Nem mondanám hogy rossz de nem is nagyon jó. Érdekes.

Ezek után pont maradt még 3 órám aludni egyet az indulás előtt.

Visszafele nagyon nyugi volt, utasok rendben voltak, nem voltunk teli, a crew meg nem hagyta abba a röhögést, könnyű kitalálni hogy sok volt a hímnemű személyzet, én jobban szeretek velük dolgozni,nem drámáznak hülyeségeken, megcsinálják amit kell és marad idejük kicsit röhögni is.

Az oroszok szokás szerint bevodkáztak, és egyik oldalról a másikra feküdtek. Egy srác annyira készen lett hogy azt gondolta ő lepihen. Hívnak business class-ról hogy az egyik utasunk épp most ment fel hozzájuk, ledobta a pólóját és most félmeztelenül bealudt,nem tudják felkelteni. A 4 srác elindult hogy megoldják a helyzetet,nagy nehezen felrázták és ráimádkozták a felsőjét. Volt egy kis probléma az ing begombolásával de végül mindenestől visszakísérték Turistára, ahol ő az első székre leült és bealudt. Nem volt vele sok baj utána, mert azt se tudta hol van.Leszálláskor jön a Business class ról az SFS, hogy az egyik utas keresi az ingjét..... viszont találtak egy pólót. Egy perc alatt összeállt a kép, mi sírva röhögtünk, a srácok meg elmentek hogy kihámozzák a részeg csávót a másik utas ingjéből.....kiderült, hogy a mi scácunk pólót vett le de inget vett vissza, és úgy gombolta mintha az övé lenne, fel se tűnt neki hogy nem is inget viselt mikor felszálltunk.Mi annyira nyerítettünk a röhögéstől mikor a srácok kimentek visszaszerezni az inget, hogy muszáj volt elbújni, mert az utasok még ígyis nézegették hogy meghibbantunk-e.

Reggel 6 volt mire végeztünk,és eltartott egy ideig mire megtalálták a kijáratot a nagy alkoholgőzben.

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://arabisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr962983121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Felhokfelett 2011.06.14. 20:31:52

Hat ez nagyon jo! Meg most is vinnyogok!!! :) Nagyon megneztem volna!!!!! :D :D :D
Puszi B
süti beállítások módosítása