HTML

Csillag

Üdvözletem minden kedves olvasónak.Hogy mire számíthattok? Repülés,utazás, pakolás,utazás,repülés, csomagolás,repülés....hát valahogy így áll az életem mióta a Közel-Keletre költöztem, hogy a 3 év fapados repülés után végre lássak is valamit a világból.....így most egy kicsivel nagyobb gépeken repkedek összevissza a világban, mint valami megtébolyodott légy.Úgyhogy fogjatok egy hideg sört,és utazzatok velem!Szeretném kiemelni, hogy a blog 5 éves múltra tekint vissza, és nem céloz nagyobb közönséget mint a barátaim és a családom,valamint az itt leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.Egyet nem érteni mindenkinek saját dolga,de én élek a szólászsabadság jogával.

Friss topikok

  • Alabamaa: Szia megint! Ugye, ha jol tudom Nalatok 8db off-os nap van, de ebbe nincs benne a layovereken elto... (2012.10.31. 22:33) Júniusi előzetes
  • Alabamaa: Annyira jo ezt olvasni, hogy azert-meg ha nem is sokan-de vannak, akik a melo lenyege miatt dolgoz... (2012.10.31. 18:47) Moszkva,Velence,Idiótia
  • MyLifeInTheSky: Acsillag! tegnap 7 doboz kajánk volt, jég 2 csomag stb, végig rád gondoltam, miközben 15 percig me... (2011.06.26. 11:08) Nem fizikai munka(.) (?)
  • sztyuvi: Dáh, csajok itt is lehet orditozni :P Legalábbis én úgy járok fel és alá az indiai járatokon, mint... (2011.06.25. 23:41) Rohanás,rohanás,rohanás, Genf
  • Felhokfelett: Hat ez nagyon jo! Meg most is vinnyogok!!! :) Nagyon megneztem volna!!!!! :D :D :D Puszi B (2011.06.14. 20:31) Kreml,borscs,vodka

Linkblog

2011.05.19. 21:38 acsillag

London

A londoni útra úgy készültem hogy biztos gyilkos lesz, meg Im British but Hindu.....

Reggel felkeltem és éreztem hogy valami nem oké, borzasztó szarul voltam. Nagy szenvedés közepette magamra erőltettem az egyenruhámat, és az ajtóból még gyorsan visszamentem hányni egyet....az előző napi burger amit a Meridienben ettem,még mindig ugyanúgy csücsült a gyomromban mint kiderült, egész addig amíg ki nem tettem a szűrét.A járat fullos volt, de hála a crewnak nem volt gondunk.

Én egész úton szenvedtem olyan szarul voltam, és elhatároztam hogy ki sem mozdulok a hotelból, hátha jobban leszek másnapra.

Persze aztán mikor odaértünk, a lányok mondták hogy a közeli Primarkba készülnek, gondoltam oda még elvonszolom magam, és így 21 font végösszegért vettem egy ruhát,két pulcsit, egy pólót, meg egy táskát,valamint 10 pár harisnyát,meg egy bikininek való kis "tornazsákocskát",van is rá hímezve egy bikini, és egy felirat: Bikini Bag.Teljesen beleszerettem, főleg mikor megláttam hogy másfél font.Éljen Anglia meg a leárazásai.Amúgy a hotel közvetlen Heathrown van a reptéren szinte, szóval a közelben semmi nem volt csak ipari épületek meg terminálok. 

Visszavonszoltam magam a hotelba, és a többiek invitáltak hogy menjek velük sörözni de olyan irgalmatlan szar volt a gyomrom hogy úgy döntöttem most először kihagyom a szociális eseményt, és ágyba parancsoltam magam. Reggel lemetnem hogy valami baromi egyszerű reggelit lenyomjak a torkomon, semmi bacon, csak tea meg croissant némi gyümölccsel, nem akartam visszafele is kidobni a taccsot.

A chilei lánnyal jó későig ücsörögtünk ott, én rendületlenül ittam a citromos teát, és a délelőtt nagy része el is telt.2 órám maradt az ébresztőig, amiben a Ben Hurt bámultam a tv-ben, és a wc-re rohangáltam,nagy élmény volt.

Hálistennek a visszaúton csak félig volt a gép, túléltem. Betegen repülni szar. Ne repüljetek betegen. Ha megbetegszetek, akkor a járat előtt legalább 4 órával tegyétek, hogy jelenthessetek beteget,különben szoptok egész úton.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://arabisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr352917873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása