HTML

Csillag

Üdvözletem minden kedves olvasónak.Hogy mire számíthattok? Repülés,utazás, pakolás,utazás,repülés, csomagolás,repülés....hát valahogy így áll az életem mióta a Közel-Keletre költöztem, hogy a 3 év fapados repülés után végre lássak is valamit a világból.....így most egy kicsivel nagyobb gépeken repkedek összevissza a világban, mint valami megtébolyodott légy.Úgyhogy fogjatok egy hideg sört,és utazzatok velem!Szeretném kiemelni, hogy a blog 5 éves múltra tekint vissza, és nem céloz nagyobb közönséget mint a barátaim és a családom,valamint az itt leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.Egyet nem érteni mindenkinek saját dolga,de én élek a szólászsabadság jogával.

Friss topikok

  • Alabamaa: Szia megint! Ugye, ha jol tudom Nalatok 8db off-os nap van, de ebbe nincs benne a layovereken elto... (2012.10.31. 22:33) Júniusi előzetes
  • Alabamaa: Annyira jo ezt olvasni, hogy azert-meg ha nem is sokan-de vannak, akik a melo lenyege miatt dolgoz... (2012.10.31. 18:47) Moszkva,Velence,Idiótia
  • MyLifeInTheSky: Acsillag! tegnap 7 doboz kajánk volt, jég 2 csomag stb, végig rád gondoltam, miközben 15 percig me... (2011.06.26. 11:08) Nem fizikai munka(.) (?)
  • sztyuvi: Dáh, csajok itt is lehet orditozni :P Legalábbis én úgy járok fel és alá az indiai járatokon, mint... (2011.06.25. 23:41) Rohanás,rohanás,rohanás, Genf
  • Felhokfelett: Hat ez nagyon jo! Meg most is vinnyogok!!! :) Nagyon megneztem volna!!!!! :D :D :D Puszi B (2011.06.14. 20:31) Kreml,borscs,vodka

Linkblog

2011.06.22. 17:46 acsillag

Rohanás,rohanás,rohanás, Genf

3 fantörpikus járaton vagyok túl, egy Bahrein amin rohansz mint a töketlen, azán egy Riyadh ami másfél óra és 420-an voltak turistán.....meg persze az elmaradhatatlan Indiám, Trivandrum,amin imádkozol hogy legyen vége a napnak.

Első kettő délutáni móka, az India legalább éjszakai, így a visszaút valamivel csendesebb, nem volt nagyobb gond, letudtam őket, és rohantam is haza.Mármint a barátomhoz haza,aki olyan idegbeteg volt az elmúlt héten hogy azon gondolkodtam nyakon öntöm egy krigli hideg vízzel hátha lenyugszik. Hülyén van megcsinálva ez a tréning,na.

Aztán a végén csak találtunk egy estét amikor elhúzkodtam lazítani, ettünk jó nagy oldalast meg esti romantikus hajókáztunk a vitorláshotel mellett,kellett kicsit a kikapcsolódás neki is. (Főleg neki.)

Reggel aztán korán kelés, csendben kiosonás és irány Genf. Én nem hittem el az előző három járat után, az utasokat. Kedves, udvarias, előzékeny.....imádtam őket. (Főleg hogy visszafele csak 40-en voltak és mind aludt.)

Genfben nagy szerencsénk volt mert 27 fok napsütés és gyönyörű tiszta levegő fogadott minket, és rögtön el is határoztuk hogy gyors átöltözés és már indulunk is a városba.Mivel új a desztináció, arra számítottam mindenki jönni akar majd, de végül 4-en vágtunk neki a városnak. A buszról leszállva szépen bekapcsolom a kamerám, és az meg az mondja nekem: Nincs kártya. A nagy eszemmel legutóbb mikor képeket másoltam a gépre,benne hagytam a kártyát a netbookban, így út közben kénytelen voltam 10 svájci frankért egy memóriakártyát vételezni(mintha a fogamat húzták volna), ha nem akartam képek nélkül hazatérni az útról. A város nem túl nagy, keresztbekasul végig is sétáltuk, a tó partján beültünk egy pizzára (nem, nem váltottuk át hogy mennyibe került) és felültünk a kisvonatra is. Kicsit még sütkéreztünk a fűben ülve a tó partján, aztán azt vettük észre hogy este 8 óra van, és a nap még hétágra süt. 9 körül értünk vissza a hotelba, és az elmúlt fél év legkényelmesebb ágyában aludtam, a legjobb takaróval amit életemben láttam. Olyan jót aludtam mint már régen.

Reggel ráerőltettem magam hogy lemenjek reggelizni, és nem csalódtam, RENDES KENYÉR, franciasaláta, meg igazi francia croissantok néztek velem farkasszemet.Miután teliettem magam, úgy gondoltam ki kell használni ezt a kényelmes ágyat úgyhogy visszaaludtam még 2 órára.

Most meg itt vagyok a meleg,poros Dubaiban, 3 offom van,a lakótársam New Yorkban, a barátom a szimulátorban múlatja a drága időt, én meg ki kéne hogy találjak valamit amivel elfoglalom magam.

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://arabisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr163006541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MyLifeInTheSky 2011.06.23. 11:46:16

Hát nagyon irigy vagyok rád Acsillag! Ez a Genf tényleg szuper lehetett! És 420 economy mit kap 1,5 óra alatt? Lehetetlen rendesen kiszolgálni nem? Puszillak! Komolyan mondom még pár ilyen bejegyzés és jelentkezem:)

acsillag 2011.06.23. 13:33:04

420 mit kap? külön tálcát, kávét/teát,(össze is kell szedni a tálcát 420 embertől)és sokszor még az extra kívánságok is teljesülnek....nagyobb rohanás mint anno a STN :/
De Genf az szép volt :))
Mi tart vissza jelentkezz :)

MyLifeInTheSky 2011.06.24. 00:12:35

Uhh!!! Az igen!!! Azt meghiszem hogy az egész egy pokol nektek! Ismersz, soha nem sikerülne. Én nem az vagyok amit ők keresnek. Az olyanokat mint én eleve nem tűrik ott és tudod mire értem. Egyszerűbb leordítani őket a fapadoson. Nem?

acsillag 2011.06.24. 00:14:38

Egyszerűbbnek egyszerűbb de tudod hogy én ott sem üvöltöttem le őket :))

Meg te sem nagyon szoktad, tudom ám :)

MyLifeInTheSky 2011.06.24. 00:35:28

Szeretek túlozni, ismersz:) Igen Te soha! Te mindig mondtad hogy legyünk kedvesek, próbálom hidd el!

sztyuvi 2011.06.25. 23:41:27

Dáh, csajok itt is lehet orditozni :P Legalábbis én úgy járok fel és alá az indiai járatokon, mint egy pszichés fúria. :)
süti beállítások módosítása