HTML

Csillag

Üdvözletem minden kedves olvasónak.Hogy mire számíthattok? Repülés,utazás, pakolás,utazás,repülés, csomagolás,repülés....hát valahogy így áll az életem mióta a Közel-Keletre költöztem, hogy a 3 év fapados repülés után végre lássak is valamit a világból.....így most egy kicsivel nagyobb gépeken repkedek összevissza a világban, mint valami megtébolyodott légy.Úgyhogy fogjatok egy hideg sört,és utazzatok velem!Szeretném kiemelni, hogy a blog 5 éves múltra tekint vissza, és nem céloz nagyobb közönséget mint a barátaim és a családom,valamint az itt leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.Egyet nem érteni mindenkinek saját dolga,de én élek a szólászsabadság jogával.

Friss topikok

  • Alabamaa: Szia megint! Ugye, ha jol tudom Nalatok 8db off-os nap van, de ebbe nincs benne a layovereken elto... (2012.10.31. 22:33) Júniusi előzetes
  • Alabamaa: Annyira jo ezt olvasni, hogy azert-meg ha nem is sokan-de vannak, akik a melo lenyege miatt dolgoz... (2012.10.31. 18:47) Moszkva,Velence,Idiótia
  • MyLifeInTheSky: Acsillag! tegnap 7 doboz kajánk volt, jég 2 csomag stb, végig rád gondoltam, miközben 15 percig me... (2011.06.26. 11:08) Nem fizikai munka(.) (?)
  • sztyuvi: Dáh, csajok itt is lehet orditozni :P Legalábbis én úgy járok fel és alá az indiai járatokon, mint... (2011.06.25. 23:41) Rohanás,rohanás,rohanás, Genf
  • Felhokfelett: Hat ez nagyon jo! Meg most is vinnyogok!!! :) Nagyon megneztem volna!!!!! :D :D :D Puszi B (2011.06.14. 20:31) Kreml,borscs,vodka

Linkblog

2011.05.22. 21:11 acsillag

Lagos

London után Nigéria. Fő a változatosság.

A járat katasztrófa, fullosan teli, fehér ember knokrétan nem volt csak a személyzet néhány tagja.

Ezek nem szólnak hanem sziszegnek, ígyvalahogy: "kssssssz",tehát úgy ahogy otthon nálunk a prostik után szokás sziszegni,plusz csettintgetnek az ujjaikkal,és az még a jobbik eset, mert a rosszabb amikor elkapja a karod és húz, és nem enged el.

Odafele összevesztem egy 200 kilós néger nővel, aki mindenáron csirkét akart enni, és miután szereztem neki a business classról és mondtam hogy várnia kell míg ideér, közölte hogy hagyjam abba ezt a viselkedést és milyen hozzáállás ez hogy neki várnia kell és csak akkor kapja meg a kajáját mikor már mindenki más befejezte.Én közel voltam hogy bevágok neki egy egyenest a szeme alá, mert annyira felhúzott.Én vagyok a bunkó,hogy kértem neki a business classról kaját,érted. Pfuj a mocskos bunkó pofámat, ilyet többet nem teszek azt megígérhetem.

Nigériába érve rendőrautó várt meg kisbusz, és megkért a biztonságis hogy a kisbusz elhúzott függönyeit hagyjuk is úgy. Én persze kukucskáltam kifele, és egyáltalán nem tűnt veszélyesnek a hely, de hát ha nem lehet kimenni, akkor nem lehet. A hotel jó, de egy rohadt ajándékbolt nincs, még egy képeslapot se lehetett küldeni.Kimenni nem tanácsolták, így aztán remek volt. Kárpótlásul este lementünk vacsorázni, ahol én rávetettem magam a svédasztal helyi kajáira, egy olyan erős levessel sikerült kezdeni amitől aztán az elkövetkező 3 fogás ízét nem éreztem.Közben összevitatkoztam a lengyel lánnyal, aki szerint Bin Laden megölése milyen aljas, és a gyilkolás nem megoldás a gyilkolásra,mert jó keresztény ilyet nem tesz, akkor te sem vagy különb mint ő....aki engem ismer az körülbelül tudja hogy milyen vérmérséklettel és véleménnyel osztottam le rövidúton, és ebben benne foglaltatott a halálbüntetésről és a különböző BÁRMILYEN egyházakról való véleményem.....a kapitány csak röhögött, ketten lesütött szemmel néztek és nem mertek belefolyni a vitába, és a liftben a kapitány közölte, milyen jó hogy vannak még ilyen éleseszű nagyszájú fiatal hölgyek, akik tudják mit beszélnek, és nem álszenteskednek.Ez meglehetősen jól esett.

Másnap lementem reggelizni, naná hogy kizárólag a kapitányt találtam ott, így aztán kellemesen elcsevegtünk mindenféléről a reggeli kávé mellett.

Ezek után kicsit mászkáltam a hotelban, többen a konditerem felé vették az irányt, de nekem az rémisztő látvány, sosem járok ilyen helyekre, tök félelmetesek azok a fura gépek,még megsérülök ha közel megyek.(Bár a múltkor sikerült úgy felhúznom magam hogy felmentem egy órára szobabiciklizni, és utána 3 napig nem tudtam járni.)

A visszaút ugyanolyan katasztrófa volt, és baromira felhúztak, először is nem értem miért kérnek kávét 10 éves gyereknek, én sohasem ihattam kávét 10 évesen, és nem is nagyon volt eszemben az ilyesmi, mert nálunk úgy tanították hogy a kávé nem gyereknek való ital.Ezt sok más nemzetiségű kollégám is megerősítette, tehát ez nem csak valami magyar szokás, hanem normális gyerek nem kávézik 10 évesen.

Ez még nem is lenne baj, csak az hogy megkérték az összes ott elhaladó kollégát hogy hozzon egy kávét, és a végén 3 kávé volt előttük. Ezek után teát kértek, kérdezem tőle, mástól is kértél? Mondja nem csak tőled.Kiviszem, erre már van előtte egy.Én azt hittem felrobban a fejem, amúgy is megállás nélkül rohangált mindenki, és ezek meg tripla munkát csinálnak nekünk mert nem képesek kivárni amíg az ember kiviszi a kávét/teát. Egy órával később ugyanezek még egy kávét kértek.Én szóltam a kollégáknak ki ne merjen valaki vinni valamit is a 21 Deltának, és csináltam egy olyan erős kávét, hogy garantálom 3 napig nem aludt a gyerek. Plusz volt egy meleg kolléga a járaton,általában velük könnyű és vicces dolgozni, de ez maga volt a drámahercegnő,ott affektált nekem a konyhában hogy pfúúúúúj és akkor odaadta a koszos tálcáját a kezembe, és.....mintha nekem nem adná a kezembe. Ez a munkád vazeg.Kérdeztem ez-e az első légitársaság ahol dolgozik,mondja igen,mért túl magabiztosnak látszik?Mondom nem,túl elkényeztetettnek,majd ha egy évig szednéd a szemetet a turnaroundon a Ryanairnél, akkor befognád a szádat.

Szóval remek út volt ez is,erre a hónapra kifogtam a legjobbakat....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://arabisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr322924644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása