HTML

Csillag

Üdvözletem minden kedves olvasónak.Hogy mire számíthattok? Repülés,utazás, pakolás,utazás,repülés, csomagolás,repülés....hát valahogy így áll az életem mióta a Közel-Keletre költöztem, hogy a 3 év fapados repülés után végre lássak is valamit a világból.....így most egy kicsivel nagyobb gépeken repkedek összevissza a világban, mint valami megtébolyodott légy.Úgyhogy fogjatok egy hideg sört,és utazzatok velem!Szeretném kiemelni, hogy a blog 5 éves múltra tekint vissza, és nem céloz nagyobb közönséget mint a barátaim és a családom,valamint az itt leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.Egyet nem érteni mindenkinek saját dolga,de én élek a szólászsabadság jogával.

Friss topikok

  • Alabamaa: Szia megint! Ugye, ha jol tudom Nalatok 8db off-os nap van, de ebbe nincs benne a layovereken elto... (2012.10.31. 22:33) Júniusi előzetes
  • Alabamaa: Annyira jo ezt olvasni, hogy azert-meg ha nem is sokan-de vannak, akik a melo lenyege miatt dolgoz... (2012.10.31. 18:47) Moszkva,Velence,Idiótia
  • MyLifeInTheSky: Acsillag! tegnap 7 doboz kajánk volt, jég 2 csomag stb, végig rád gondoltam, miközben 15 percig me... (2011.06.26. 11:08) Nem fizikai munka(.) (?)
  • sztyuvi: Dáh, csajok itt is lehet orditozni :P Legalábbis én úgy járok fel és alá az indiai járatokon, mint... (2011.06.25. 23:41) Rohanás,rohanás,rohanás, Genf
  • Felhokfelett: Hat ez nagyon jo! Meg most is vinnyogok!!! :) Nagyon megneztem volna!!!!! :D :D :D Puszi B (2011.06.14. 20:31) Kreml,borscs,vodka

Linkblog

2011.04.09. 11:50 acsillag

Düssel....Frankfurt

Megkaptam hogy írjak többet, ezek szerint vannak akik el is olvassák,ez határozottan motiváló.

Szóval úgy volt megyek Düsseldorfba, és találkozom a barátommal, meg a kevelaeri barátaimmal, vettem képeslapot, meg datolyát, pár apróságot, mindent becsomagoltam szépen, és elindultam. Korán érkeztem kicsit, még nem lehetett becsekkolni, úgy kb 10 percet ücsörögtem a kijelzőt figyelve gyanútlanul.

Mikor a Düsseldorf zöldre váltott, rögtön becsekkoltam, szeretek ott lenni kezdésre, akkor van idő leírogatni rendesen a neveket, ilyesmi. Megnyomom hogy becsekkolás, a gép kitolja a matricát a bőröndömre, felteszem rá, és nézek bután. FRA. Azt mondja a matrica hogy FRA. És nem azt hogy DUS. Én úgy kiakadtam, azt sem tudtam kit kell ilyenkor hívni, vagy most mi van, nézem az órát, a frankfurti briefingről már késésben vagyok, utolsóként estem be az ajtón. Kérdezték, hogy standbyról jöttem-e, mondtam hogy nem, de én nem ide készültem ma. 

Na mindegy nem volt választásom, persze senkinek nem tudtam szólni, mert akkor még mindenki repült, én meg baromi csalódott voltam.

Az út is elég gáz volt, a németek ott ordítoztak velünk hogy miért nincs több csirke a választékban, és hogy ők (mindegyik ezt mondta) mindig ott ülnek ahol már nem jut választék. A főbanya (amúgy elég normális német csaj) szólás nélkül odaadta nekik a mi kajáinkat, szóval ők elégedettek voltak, csak a személyzet nem,aki a 3 órás szerviz után megéhezvén, keresni kezdte a kajáinkat.... persze őnagysága addigra már eltűnt az első osztály jótékony sötétjében....mi meg szétosztottuk ami maradt.

A hotelba érkezve becsekkolunk,kérdezem a recepción, ugye nemdohányzó a szoba? Erre azt mondja hát sajnos dohányzó. Kérdem nem lehet-e kicserélni, erre mondja hogy egy darab szobájuk sincs. Hát mondom ez remek, olyan gány büdös volt benne hogy majdnem behánytam, fejfájást kaptam kétszer tőle, és az egész egyenruhám bűzlött másnapra.Hívtam a recepciót, hozzanak valami légfrissítőt mert megdöglök, erre jött egy lány aki körbespricnizte a szobát valami löttyel, 10 perc múlva ugyanolyan büdös volt.

Reggel 9.30-ra volt megbeszélve 2 lánnyal a találka, gondoltam előtte lemegyek reggelizni, addig sem a bűzt szagolom a szobában. Megbeszélt időpontra kimegyek a lobbiba, sehol senki. Mondom biztos elaludtak. Várok 15 percet,semmi.Hívom őket a szobában, sehol senki. Hát mondom ezek itthagytak. Akkor már olyan rossz kedvem volt hogy elhatároztam akkor is bemegyek a városba, és mindenki bekaphatja.

Elsétáltam a villamosig, és elmentem a Hauptbahnhofig. Gondoltam onnan elsétálgatok a belvárosba,a recepciós szerint kb 15 perc séta.Akkor megláttam a piros városnéző buszt, és mivel nem voltam nagy hangulatban, hirtelen úgy döntöttem felülök. Kérdeztem mikor indul, azt mondja a buszvezető: most. Na mondom az nekem jó lesz. Félúton egy megállónál úgy ítéltem meg hogy a belvárosban vagyok, és mivel a jegyem egész napra szólt, leszálltam. Elsétáltam megnézni a dómot, a házakat a képeslapokról, a Römert, de közben olyan irgalmatlanul meleg lett, hogy hánytam lefele a ruhákat magamról. 27 fok volt mint kiderítettem.Mikor elfáradtam a nagy sétálásban (megkértem egy nőt fotózzon le a bazilikával, nekem a lábam hiányzik a képről, a bazilikának meg a fél tornya, de nagyon kedves volt...ezzel a momentummal aztán le is mondtam a napról),szóval kiültem a térre és rendeltem egy nagy fagyit. Azzal elücsörögtem egy félórát, aztán továbbindultam.Vettem szuveníreket, meg 3 dvd-t, betértem a Maggi shopba (esküszöm az volt a neve), és a 2856 féle Maggi termék közül szépen kiválasztottam a sima ételízesítőt, és azt magamhoz vettem. Vásároltam továbbá egyszerű fehér borítékot, amit Dubaiban sehol se találtam a környéken. Egyszercsak odaértem a piacra, pont piacnap volt, körbejártam,magamhoz vettem egy rendes zöldséglevest, meg egy pár frankfurti virslit.Jó lett volna egy pohár sörrel beteríteni de mivel este indulás volt, ez már nem fért bele.Visszafele betértem a Deichmannba, és vettem olcsóért egy kis belelépős egyszerű cipőt, az itt Dubaiban nagyon elkel,és a másik már teljesen szét van menve. Mikor ezt mind megvettem, visszasétáltam a városnéző buszhoz és felszálltam a következőre. A pályaudvarnál vissza a villamosra, és ahol leszálltam, be is mentem a szupermarketba,vettem virslit, zacskós rizst (itt csak 10 kilós csomagokban árulnak rizst, és néha nincs kedvem megcsinálni, a zacskós meg kész van 10 perc alatt),kefirt, meg egy üveg rosé-t.

Visszacipeltem a hotelba,bepakoltam, aztán próbáltam aludni ami esélytelen volt délután 5-kor, így aztán a telefonon lógtam, még jó hogy útközben feltöltöttem a német kártyám is. Este 19.35-kor volt az ébresztő....reggel volt mire megint Dubaiban voltunk, és az út olyan unalmas volt, egy nyamvadt call bellt nem nyomtak,a szerviz 3 óra volt egy kis turbulenciával megspékelve, utána 3 órán keresztül egyik seggünkről a másikra ültünk, próbálkoztunk édességgel/kávéval, de nem sokat segített. Én még itt kiválasztottam a visszafele útra rendelt kajámat, és a leírás alapján (plusz a németeket ismerve)volt egy elképzelésem....ez be is jött,mert mikor a vacsorámat kinyitottam, pörkölt és nokedli figyelt a tányérból.Én voltam az egyetlen az egész személyzetből aki ezt a kaját rendelte a lapról.

Mikor hazaértem reggel,próbáltam nem elaludni, mondván akkor éjjel nem alszom, de bealudtam a kanapén 2-szer, és végül a barátom a telefonban ágyba parancsolt legalább 3 órára,mert kb azt se tudtam mit beszélek a fáradtságtól.

A 3 órából 4 lett, ennek köszönhetően éjfélkor még kukorékoltam.... Reggel 8-kor a barátom ébresztett telefonon, és utána még visszaaludtam, kb dél volt mikor felébredtem.

Kicsit furcsa ez az egész, most kezdek odaérni hogy baromi fáradt vagyok.Nincs kedvem takarítani, főzni, csak tengek-lengek a lakásban, ki kéne mosni, kipakolni a bőröndből, bepakolni a bőröndbe stb. Ugye az első hónapban nem nagyon érdekel ha elfáradsz, mert annyira izgatott vagy még hogy nem számít ha nem alszol, mindent látni kell....na most elértem oda hogy baromira kimerültem, jó lenne egy pár nap off, ami persze nincs. Ma este már megyek Bombay-be, és megint egész éjszaka munka. 

Ki kell találni erre valami megoldást, mert így nem fogom bírni.Ki kell dolgozni valami stratégiát az éjszakázásokra, meg a bőröndpakolásra. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://arabisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr382811666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása