HTML

Csillag

Üdvözletem minden kedves olvasónak.Hogy mire számíthattok? Repülés,utazás, pakolás,utazás,repülés, csomagolás,repülés....hát valahogy így áll az életem mióta a Közel-Keletre költöztem, hogy a 3 év fapados repülés után végre lássak is valamit a világból.....így most egy kicsivel nagyobb gépeken repkedek összevissza a világban, mint valami megtébolyodott légy.Úgyhogy fogjatok egy hideg sört,és utazzatok velem!Szeretném kiemelni, hogy a blog 5 éves múltra tekint vissza, és nem céloz nagyobb közönséget mint a barátaim és a családom,valamint az itt leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.Egyet nem érteni mindenkinek saját dolga,de én élek a szólászsabadság jogával.

Friss topikok

  • Alabamaa: Szia megint! Ugye, ha jol tudom Nalatok 8db off-os nap van, de ebbe nincs benne a layovereken elto... (2012.10.31. 22:33) Júniusi előzetes
  • Alabamaa: Annyira jo ezt olvasni, hogy azert-meg ha nem is sokan-de vannak, akik a melo lenyege miatt dolgoz... (2012.10.31. 18:47) Moszkva,Velence,Idiótia
  • MyLifeInTheSky: Acsillag! tegnap 7 doboz kajánk volt, jég 2 csomag stb, végig rád gondoltam, miközben 15 percig me... (2011.06.26. 11:08) Nem fizikai munka(.) (?)
  • sztyuvi: Dáh, csajok itt is lehet orditozni :P Legalábbis én úgy járok fel és alá az indiai járatokon, mint... (2011.06.25. 23:41) Rohanás,rohanás,rohanás, Genf
  • Felhokfelett: Hat ez nagyon jo! Meg most is vinnyogok!!! :) Nagyon megneztem volna!!!!! :D :D :D Puszi B (2011.06.14. 20:31) Kreml,borscs,vodka

Linkblog

2011.06.11. 13:45 acsillag

Ajjaj

Itália volt az utolsó amit írtam???

Azt se tudom hol voltam azóta. Elő kell vegyem az okos papírom (roster), hogy megolvassam mi a fene történt. Kicsit elhavazódtam, az tipikus eset áll fent, hogy egy seggel akarok több lovat megülni ami nem mindig sikerül, vagy ha sikerül, akkor a blogírás a sarokba van gyömöszölve.(Meg a takarítás, meg a strandolás,meg a meg a meg a....)

Na lássuk. Először is volt két nap offom amit jobbára a lakótársammal töltöttem. Itt kitérnék a lakótársamra egy kicsit. Ha valamiben nagyon szerencsés vagyok mióta idejöttem, akkor az a lakótársam. Egyszerűen imádnivaló, nem csinál idegesítő dolgokat, nagyon könnyű vele kijönni, hatalmas szíve van, kedves,becsületes, egyszerűen imádnivaló, és lassan fél éve lakom vele és egyetlen dolgot nem tudok mondani amivel úgy igazán felidegesített. Mindig jó kedvű, mindig pozitív, ha rossz kedvem van akkor félórát beszélgetek vele és máris jobb, több ilyen embert a földre!!!! Bárcsak mindig ilyen emberekkel laktam volna!!

A hónap végén becsúszott egy Kochi, éjszakai járat tipikus India,lóg a beled a végére, de legalább verekedés nem volt, tiszta szerencse.

A hónap elején volt egy Glasgowm, amin baromi szerencsétlenségemre betaknyosodtam. Úton a reptér felé kezdtem el prüszkölni, de minden előzmény nélkül. A gépen 7 órán keresztül úgy csináltam a szervizt, hogy egy kóla, egy orrfújás, egy vodka, egy orrfújás, egy csirke egy orrfújás.És nem hagyta abba.Amúgy semmi bajom nem volt, nem fájt semmim, csak az orrom folyt megállás nélkül.Mikor odaértünk, kitaláltam hogy én bizony bemegyek a városba, és egy csomag zsebkendővel felvértezve útnak indultam. Hát a szél és a 13 fok nem sokat segített rajtam, egy óra múlva feladtam, és visszamentem a hotelba, vettem egy forró fürdőt, és kitaláltam, hogy baromi luxust csinálok, és rendelek szobaszervizt. Szépen befeküdtem az ágyba a menüvel, és a tv előtt böngészgetni kezdtem. Egyszer csak arra ébredek hogy éjjel van, és én a menü tetején alszom. Másnap lementem reggelizni, hát meg kell mondjam, a Marriot-ban az ágy utánozhatatlan, de a reggeli csapnivaló.

Az orrfolyásom következő nap még megörvendeztetett, aztán ahogy jött el is múlt hirtelen,nem tudom mi a fene lehetett. Még két napig kicsit csirke hangom volt, de ennyi.

Ezen felbuzdulva két nap múlva visszamentem Glasgowba. (ki kapott ebben a hónapban kettőt egymás után????Persze hogy én.) Ezúttal egy román kislánnyal kitaláltuk hogy átmegyünk Edinburgh-ba.Ez nagyon jó ötlet egyébként, mivel a hotel a városközpontban van és 10 perc sétával elérhető a központi pályaudvar.Onnan 40 perces vonatozással máris ott teremhetsz a kastély tövében. (A vonatjegy 11 font odavissza, az sem vészes, és vannak utaskísérők, akik jönnek kávéval, imádok utas lenni mondtam már???) Sajnos a városnézésből a hideg miatt egy buszos városnéző körút lett, mivel a román kislány elfelejtette megnézni az időjárásjelentést, és egy szál pulóverben meg szoknyában indult el a 12 fokban várost nézni. Én adtam neki egy pulcsit a táskámból (amit a hotelben belegyömöszöltem, hátha fáznék a nagykabát alatt), de ez sem segített rajta sokat és baromira didergett,úgyhogy mondtam neki egye fene üljünk a zárt buszba és legyen városnézés buszból, ennek az lett az eredménye hogy a fotóim csapnivalóak lettek. A kastélynál kiszálltunk hogy felmegyünk, de pechünkre elkezdett esni az eső( szegény román kislány fölé tartottam egy esernyőt, mert az is volt a táskámban, kérdezte is hogy a fenébe tettem ennyi mindent ebbe a kis táskába, és meg kell mondjam ezt rendszeresen mindenki megkérdezi, de csak azért mert nem ismerik anyukámat),szóval némi sétafikálás után szépen folytattuk a buszos túrát. Kb este 6-7 volt mire visszaértünk a hotelbe, én bepótoltam a múltkori szobaszervizt, és betoltam egy hatalmas adag Fish and Chips-et, minthogy más tipikus angol dolog nem volt az étlapon.

A visszaút elég gáz volt, 7 óra alatt nem volt idő elmenni pisilni. Egyszerűen lehetetlen volt leülni, a call bellek 2 másodpercenként szóltak. Megittak mindent, a járat végére nem maradt mit kiadni nekik.

Mire hazaértem, ott várt egy papír az ajtó mellett, hogy van egy macskánk. A lakótársam beszerzett egy macskát, akit az előző lakóhelyén vert a többi macska. Minthogy én baromi allergiás vagyok a macskákra, félóra után alig kaptam levegőt, viszketett a szemem és folyt az orrom. A macska egész reggel nyávogott, és mikor a lakótársam elment, kinyitotta a kilincsre zárt ajtómat(!!), és bejött. Ekkor már olyan rosszul kezdtem lenni, hogy elköltöztem 2 napra amíg a macskára valami megoldás adódik. Mint kiderült nem csak én vagyok allergiás a szegény kis jószágra hanem a lakótársam is, és így baromi expressz kellett valaki aki elviszi. Hálistennek talált valakit rá mielőtt elutazott LA-be, így én is hazajöhettem.Amúgy a cicus nagyon kis aranyos volt, és nem igazán tehetett róla hogy én szarul vagyok ha a közelembe jön.

Ezek után volt egy killer Kochi-m. Miért killer? Az időpont miatt. Éjfélkor elkezdesz készülődni rá (előtte aludni esélytelen), 1.25-re ott kell lenni. 3.25-kor felszállsz. 7 körül vagy ott, 8-ra kitakarítják a gépet. Felkelt a nap, te fent voltál egész éjjel, Kochiban helyi idő szerint fél 10,tehát az utasok frissek és kipihentek, te meg mint a mosott szar elkezded a beszállítást és még vissza kell jönni......késtünk is, délután 1-re végeztem...... aki azt gondolja hogy ez nagyon nagy móka az tegye fel a kezét,és levágom neki.

Ez volt tegnap. Tudtam ha bealszom akkor meszeltek az éjszakámnak, fent leszek kb éjféltől, úgyhogy próbáltam ébren maradni, bepakoltam a bőröndömbe Moszkvára, meg elpakoltam, meg vásárolni voltam, meg mindent csináltam, de tudtam ha leülök akkor bealszom. Este 8-ig bírtam, aztán beájultam, és másnap délig aludtam. Most off, és holnap irány Moszkva,milyen szerencse hogy már bepakoltam. (Amúgy ez is tipikus,hogy engem mindig ilyen helyekre küldenek hogy Skócia meg Moszkva ahol még nyáron is hideg van, semmi Seychelles meg Mauritius,tiszta kibaszás, biztos valami átok van rajtam hogy nem tudok megszabadulni a hideg helyektől. Dubai 45 fok, nem mondom hogy kényelmes, de a hidegben mindig megállapítom hogy inkább a 45 mint a 15.)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://arabisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr942975201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása