HTML

Csillag

Üdvözletem minden kedves olvasónak.Hogy mire számíthattok? Repülés,utazás, pakolás,utazás,repülés, csomagolás,repülés....hát valahogy így áll az életem mióta a Közel-Keletre költöztem, hogy a 3 év fapados repülés után végre lássak is valamit a világból.....így most egy kicsivel nagyobb gépeken repkedek összevissza a világban, mint valami megtébolyodott légy.Úgyhogy fogjatok egy hideg sört,és utazzatok velem!Szeretném kiemelni, hogy a blog 5 éves múltra tekint vissza, és nem céloz nagyobb közönséget mint a barátaim és a családom,valamint az itt leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.Egyet nem érteni mindenkinek saját dolga,de én élek a szólászsabadság jogával.

Friss topikok

  • Alabamaa: Szia megint! Ugye, ha jol tudom Nalatok 8db off-os nap van, de ebbe nincs benne a layovereken elto... (2012.10.31. 22:33) Júniusi előzetes
  • Alabamaa: Annyira jo ezt olvasni, hogy azert-meg ha nem is sokan-de vannak, akik a melo lenyege miatt dolgoz... (2012.10.31. 18:47) Moszkva,Velence,Idiótia
  • MyLifeInTheSky: Acsillag! tegnap 7 doboz kajánk volt, jég 2 csomag stb, végig rád gondoltam, miközben 15 percig me... (2011.06.26. 11:08) Nem fizikai munka(.) (?)
  • sztyuvi: Dáh, csajok itt is lehet orditozni :P Legalábbis én úgy járok fel és alá az indiai járatokon, mint... (2011.06.25. 23:41) Rohanás,rohanás,rohanás, Genf
  • Felhokfelett: Hat ez nagyon jo! Meg most is vinnyogok!!! :) Nagyon megneztem volna!!!!! :D :D :D Puszi B (2011.06.14. 20:31) Kreml,borscs,vodka

Linkblog

2011.04.12. 18:48 acsillag

2 off

A tegnapi nap első felét semmittevéssel töltöttem, nem tudom mi van velem de annyira fáradt vagyok akkor is mikor épp felkelek, hogy nincs kedvem semmit csinálni.

Dél körül találkoztam az egyik szerb csoporttársammal és egy kávéval kiültünk a tetőre, az esőbe(!!!).Mert hogy előző este későn vihar volt, rendesen dörgött villámlott....homokviharral kezdődött, aztán jött az eső, én meg azon gondolkodtam van-e villámhárító ezeken a magas házakon.

Tegnap még megmaradtak a felhők, meg a pocsolyák(!!!), meg csöpörgött az eső, de mi nem zavartattuk magunkat a tetőn. Utána a volt angol kolléganőmmel találkoztam (aki most itt is megint kolléganőm, elég vicces), és felidéztük a régi szép időket amikor még rendes bázis volt Niederrhein....Elmentünk kajálni, aztán egy gyors átöltözés után az Irish Villagebe vettük az utunkat, és mivel én offos voltam, neki meg lejárt a standby-a, ezért magunkhoz vettünk egy Guinnesst,és meghallgattuk a srácot aki szépen énekelgetett a gitárjával szórakoztatásul. Éjfél fele értem haza, ma a szerb lány ébresztett, hogy menjünk ki a Mamzar Beachre, gondoltam mi bajunk lehet.Bár kicsit felhős volt, azért kimentünk, én kicsit örültem is neki mert legalább nem égtem le félóra alatt (itt a nap nem úgy süt mint Európában). Délután 3 körül jöttünk vissza, én még bementem a céghez leadni a papírjaimat amiket ki kellett tölteni a gyakorlójáratokon (SNY).

Hálistennek ezt is letudtam,megettem a maradék kaját ami tegnapról maradt, most még azt tervezem hogy felmegyek kicsit úszni mert baromi punnyadt vagyok, aztán meg be kéne pakolni Srí Lankára, de nem nagyon fűlik hozzá a fogam. Pedig muszáj lesz, mert reggel irány Colombo,egy órára megállunk a Maldív-szigeteken is, így 2 járat vár rám. Majd jelentkezem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://arabisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr332820908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása