HTML

Csillag

Üdvözletem minden kedves olvasónak.Hogy mire számíthattok? Repülés,utazás, pakolás,utazás,repülés, csomagolás,repülés....hát valahogy így áll az életem mióta a Közel-Keletre költöztem, hogy a 3 év fapados repülés után végre lássak is valamit a világból.....így most egy kicsivel nagyobb gépeken repkedek összevissza a világban, mint valami megtébolyodott légy.Úgyhogy fogjatok egy hideg sört,és utazzatok velem!Szeretném kiemelni, hogy a blog 5 éves múltra tekint vissza, és nem céloz nagyobb közönséget mint a barátaim és a családom,valamint az itt leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.Egyet nem érteni mindenkinek saját dolga,de én élek a szólászsabadság jogával.

Friss topikok

  • Alabamaa: Szia megint! Ugye, ha jol tudom Nalatok 8db off-os nap van, de ebbe nincs benne a layovereken elto... (2012.10.31. 22:33) Júniusi előzetes
  • Alabamaa: Annyira jo ezt olvasni, hogy azert-meg ha nem is sokan-de vannak, akik a melo lenyege miatt dolgoz... (2012.10.31. 18:47) Moszkva,Velence,Idiótia
  • MyLifeInTheSky: Acsillag! tegnap 7 doboz kajánk volt, jég 2 csomag stb, végig rád gondoltam, miközben 15 percig me... (2011.06.26. 11:08) Nem fizikai munka(.) (?)
  • sztyuvi: Dáh, csajok itt is lehet orditozni :P Legalábbis én úgy járok fel és alá az indiai járatokon, mint... (2011.06.25. 23:41) Rohanás,rohanás,rohanás, Genf
  • Felhokfelett: Hat ez nagyon jo! Meg most is vinnyogok!!! :) Nagyon megneztem volna!!!!! :D :D :D Puszi B (2011.06.14. 20:31) Kreml,borscs,vodka

Linkblog

2011.03.10. 17:22 acsillag

Accomodation


Lássuk csak milyen is a szállás amit kaptam.
A ház Dubai és Sharjah határában van.Sharjah a másik emirátus mellettünk.Gyakorlatilag egy drótkerítés választja el a kettőt egymástól.
A drótkerítés másik oldlán van egy bevásárlóközpont, úgy 3 percnyi sétára a házunktól, oda járunk kaját venni ha kínai vagy ilyenolyan gyorsbüfére vágyunk.
A ház mellett nincs sok minden, csak homok gyakorlatilag.
Jut eszembe múltkor volt homokvihar, nem lehetett kimenni, minden teli volt homokkal, kettőig nem lehetett látni,azt mondták ilyen egy évben egyszer talán ha előfordul. (Állítólag földrengés is volt, ezt én kényelmesen végigaludtam.)
Nos a ház aljában van egy szupermarket, ami elég nagy segítség, nem kell messzira menni kajáért.Van a közelben egy Carrefour is, az kb olyasmi nagyáruház mint otthon az Auchan, van benne minden, bár még nem mindent találtam meg amit kerestem.
A ház 13 emeletes, én a 3-dikon lakom, semmi felhőkarcolófíling, és az ablakom a mellettünk lévő házra néz, egyszóval ha beteszem a kontaktlencsém belátok a szomszédba, kicsit ilyen szoci panel-fíling az ablakból.
Ennek köszönhetően nagyon sötét is a lakás, ami most átok de lehet hogy a nyári 50 fokban áldás lesz  majd, ha nem süt be a nap.Általában ég a lámpa napközben is, annyira sötét van. Ezért is jövök inkább fel a tetőre a medence mellé, mert nem akarok a sötét lakásban kuksolni, egyáltalán nem vidám dolog.
A lakás maga egy nagy előtérből, nappali-étkezőből, konyhából, két szobából,két fürdőszobából és egy kisebb tárolóhelyiségből áll.
A nappali be van rendezve ülőgarnitúrástól-dohányzóasztalostól, komdód,lámpa, alapbútorzat, az étkezőben nagy asztal székekkel. Még elég üres és nem túl otthonos a nagy fehér falakkal, mivel a lakótársam is nemrég jött, még nincs rendesen belakva, majd idővel veszünk bele pár dolgot. A konyha mindennel felszerelt, hatalmas hűtő, mosógép, és a lakótársamnak köszönhetően mikro-szendvicssütő-kenyérpirító minden van. Hatalmas a tűzhely is, ketten is tudunk főzni egyszerre.
A szobám berendezése egy hatalmas beépített szekrény amit nagyon díjazok, egy jó nagy ágy,asztal-tükör, komód,szék, és a szobából nyílik a fürdőszobám ami külön nagy előnye,a lakótársamnak a folyósóról nyílik a fürdőszobája. A tárolóban mi a vasalódeszkát meg ruhaszárítót tartjuk, meg a hatalmas bőröndjeinket :)
A lakás közel van a reptérhez, kb 20 perc alatt ott lehet lenni (forgalomtól függően).
Lent 24 órás portaszolgálat van, az előtérben ülőgarnitúra, számítógép internettel, a  iztonsági őrök jó fejek.Egyelőre meg vagyok elégedve.
A szomszédból most költöznek ki, remélem jó fejek érkeznek majd. Felettem lakó ázsiai lyányka sajnos magassarkú cipőben szeret éjjel 3kor szaladgálni, egyelőre még tűröm, valamint biztos nagy az időeltolódás a családjához képest, mert folyton éjjel kellős közepén beszél kiabálva a telefonon vagy a hangból ítélve veszekszik a barátjával a magas frekvenciájú valamilyen ázsiai nyelvén.
Másik vicces dolog az otthon szemétledobónak nevezett rendszer, ami úgy működik hogy minden emeleten van egy kis szoba, ahol van egy csapóajtó,azt lenyitod és lekúrod a szemetet a lyukba.A szemét ekkor hatalmas robajjal és a csőben ide-oda koccanva hull alá, és még nagyobb robajjal ér földet. Ezt főleg a 13. emeletről érkező szemeteszsákok élvezik, meg az alsó néhány emeleten lakók. Köztük én is.
Éljenek a társasházak.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://arabisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr372728448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása