HTML

Csillag

Üdvözletem minden kedves olvasónak.Hogy mire számíthattok? Repülés,utazás, pakolás,utazás,repülés, csomagolás,repülés....hát valahogy így áll az életem mióta a Közel-Keletre költöztem, hogy a 3 év fapados repülés után végre lássak is valamit a világból.....így most egy kicsivel nagyobb gépeken repkedek összevissza a világban, mint valami megtébolyodott légy.Úgyhogy fogjatok egy hideg sört,és utazzatok velem!Szeretném kiemelni, hogy a blog 5 éves múltra tekint vissza, és nem céloz nagyobb közönséget mint a barátaim és a családom,valamint az itt leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.Egyet nem érteni mindenkinek saját dolga,de én élek a szólászsabadság jogával.

Friss topikok

  • Alabamaa: Szia megint! Ugye, ha jol tudom Nalatok 8db off-os nap van, de ebbe nincs benne a layovereken elto... (2012.10.31. 22:33) Júniusi előzetes
  • Alabamaa: Annyira jo ezt olvasni, hogy azert-meg ha nem is sokan-de vannak, akik a melo lenyege miatt dolgoz... (2012.10.31. 18:47) Moszkva,Velence,Idiótia
  • MyLifeInTheSky: Acsillag! tegnap 7 doboz kajánk volt, jég 2 csomag stb, végig rád gondoltam, miközben 15 percig me... (2011.06.26. 11:08) Nem fizikai munka(.) (?)
  • sztyuvi: Dáh, csajok itt is lehet orditozni :P Legalábbis én úgy járok fel és alá az indiai járatokon, mint... (2011.06.25. 23:41) Rohanás,rohanás,rohanás, Genf
  • Felhokfelett: Hat ez nagyon jo! Meg most is vinnyogok!!! :) Nagyon megneztem volna!!!!! :D :D :D Puszi B (2011.06.14. 20:31) Kreml,borscs,vodka

Linkblog

2011.05.28. 22:33 acsillag

Itália

Hogy belekóstolhassak végre az igazi európai tavaszba (ami időközben nyárrá változott,én meg észre sem vettem), a hónap végén visszatértem Velencébe egy jó vacsorára.

Odafele Shanghait csináltunk, visszafele meg Delhit, mármint az utasokat nézve....olaszok? Nem nagyon.

Odaérve én egy kis olasz kajabevásárlásra gondoltam, de a szerb srác mondta menjünk be a városba, gondoltam hát végülis mehetünk, én nem vagyok semmi jónak elrontója(odavissza buszjegy 2 euro 40). Jött velünk 2 db thai,2 db indiai,1 db nigériai, meg egy szíriai srác. Mindenki először jár Velencében, kivéve a szerb srác meg én.

Bementünk a városba busszal, és a szerb sráccal megbeszéltük, a Piazzale Roma-ról besétálunk a városba, a vaporetto elég drága és úgy állsz rajta mint a szardíniák a dobozban.Erre mondják a többiek, menjünk azzal, csak beférünk vajon egybe??? Mondjuk nekik, ez a vízitaxi, a helyi komp,nem a gondola amire ő gondol a. Jaaaaaaa.....

Elindulunk gyalog.A két indiai missziója egész estére az volt hogy beszerezzenek egy darab velencei maszkot.Nem tudom ki volt Velencében és ki nem, de kb 500 maszk van per bolt, és bolt meg kb 8000.Minden maszk kicsit más, de a boltok akármelyikében találsz legalább 2 maszkot ami tetszik, akármelyikbe mész be.Na most ez a két indiai lány NEM talált olyat ami tetszene, és mintegy 600 bolt meglátogatása után még mindig nem vettek egyet sem. Mi a szerb sráccal már kezdtünk haldokolni az éhségtől, ezek meg ott válogatták a maszkokat órákig (szó szerint).Mi közben ezt kihasználva beneveztünk egy olasz fagyira, ami tudvalevő(kinek mi tudvalevő ugye...) hogy híres arrafelé járva, nem szabad kihagyni,meg azért hogy túléljük az étteremig.

Körülbelül egy óra után ez a szíriai srác megkérdezte, hogy miért árulnak itt ebben a városban tulajdonképpen ilyen fura maszkokat..... megbeszéltük a szerb sráccal, hogy én elmesélem neki hogy velencei karnevál, ő meg kirángatja a hindukat a boltból. Közben a két ázsiai annyira fényképezett hogy valahol a kis utcák mélyén elvesztettük őket.

Körülbelül 2 és fél óra után értük el a Szent Márk teret, ahol a szíriai srác feltette következő nagy kérdését a székesegyházra mutatva: Ez mi ez a templom itt?(Ezek hol jártak iskolába?????És én miért nem kérdezem meg Kuala Lumpurban hogy ez a két nagy torony ez itt mi?)

Ekkor éreztük a szerb sráccal hogy inkább menjünk enni(az indiai lányok a Szent Márk téren lévő helyre akartak beülni ahol a hegedűs kvartett játszik élőben, és 20 euro egy kávé....), és kerestünk egy jó kis éttermet ahol kiültünk a teraszra. Itália felkiáltással javasoltuk, igyunk bort,mire a hinduk közölték ők nem szoktak inni. Mi a szerb sráccal csak kikértünk egy jó kis Pinot Grigiot, és azt elszürcsöltük, mindenkinek szívejoga az ásványvizét inni, de mi köszöntük nem kértünk belőle. Kikértünk egy nagy adag Spagetti Carbonarát.A többiek gyanúsan hallgattak. Egyszercsak a nigériai lány megkérdezi: mi az hogy pomodoro? Akkor kezdett derengeni hogy ezeknek az étlap semmit sem mond, pedig angolul volt,csak feltételezték hogy a paradicsom az megy olaszul azért. Erre nagyon felbátorodtak és kikértek ketten egy pizzát a szíriai sráccal.A hindu lányok még mindig tanácstalanul ültek. Az egyikük megfázásra hivatkozva választott egy levest, a másik meg hallgatott. Kérdezem nem-e éhes esetleg most így estefelére. Mondja,hát éhesnek éhes, de nem eszik se disznót, se marhát, a tengeri cuccokat meg nem szereti....hát mondom nézd, van itt négysajtos gnocchi, meg pizza margarita amin abszolúte nincs hús, sőt van másmilyen vega pizza is, meg olasz zöldségleves...mondom csirkét sem eszel? De azt igen. És akkor megvolt a mentő ötlet. Csirke curry volt az étlapon.

És a hindu kislány Olaszországban végre boldog volt, nagy vigyorral nézegette a curryjét és megmondta: ez nagyon indiai féle!! Eljött Olaszországba, és az egyetlen dolog amit sikerült tennie, hogy evett egy csirke curryt egy olasz étteremben.

Mi a szerb sráccal egymásra néztünk, ő legyintett én meg röhögtem, és koccintottunk a jó kis olasz borunkkal.

Visszafele kicsit elkeveredtünk, mert közben besötétedett, és a többiek 2 percenként elmondták: ti vagytok a túravezetők, hogy lehet hogy eltévedtünk? Talán mert minden kurva piszlicsáré utca meg híd pont ugyanúgy néz ki.

Már 11 volt mire a hotelba értünk,mindenki megígérte, hogy reggelinél találkozunk. Kitalálja valaki 10 pontért ki ette lent egyedül a mortadellát a pármai sonkával reggel???? Naná hogy én. Nem számítottam társaságra amúgy, tudtam hogy senki sem fog lejönni.Ittam egy jó erős olasz kávét,majd ezzel a lendülettel, koffein ide vagy oda, felmentem és visszafeküdtem aludni. 2 óra múlva keltett az ébresztő hogy menni kell.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://arabisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr562939822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása