HTML

Csillag

Üdvözletem minden kedves olvasónak.Hogy mire számíthattok? Repülés,utazás, pakolás,utazás,repülés, csomagolás,repülés....hát valahogy így áll az életem mióta a Közel-Keletre költöztem, hogy a 3 év fapados repülés után végre lássak is valamit a világból.....így most egy kicsivel nagyobb gépeken repkedek összevissza a világban, mint valami megtébolyodott légy.Úgyhogy fogjatok egy hideg sört,és utazzatok velem!Szeretném kiemelni, hogy a blog 5 éves múltra tekint vissza, és nem céloz nagyobb közönséget mint a barátaim és a családom,valamint az itt leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.Egyet nem érteni mindenkinek saját dolga,de én élek a szólászsabadság jogával.

Friss topikok

  • Alabamaa: Szia megint! Ugye, ha jol tudom Nalatok 8db off-os nap van, de ebbe nincs benne a layovereken elto... (2012.10.31. 22:33) Júniusi előzetes
  • Alabamaa: Annyira jo ezt olvasni, hogy azert-meg ha nem is sokan-de vannak, akik a melo lenyege miatt dolgoz... (2012.10.31. 18:47) Moszkva,Velence,Idiótia
  • MyLifeInTheSky: Acsillag! tegnap 7 doboz kajánk volt, jég 2 csomag stb, végig rád gondoltam, miközben 15 percig me... (2011.06.26. 11:08) Nem fizikai munka(.) (?)
  • sztyuvi: Dáh, csajok itt is lehet orditozni :P Legalábbis én úgy járok fel és alá az indiai járatokon, mint... (2011.06.25. 23:41) Rohanás,rohanás,rohanás, Genf
  • Felhokfelett: Hat ez nagyon jo! Meg most is vinnyogok!!! :) Nagyon megneztem volna!!!!! :D :D :D Puszi B (2011.06.14. 20:31) Kreml,borscs,vodka

Linkblog

2011.02.23. 12:35 acsillag

Döglődés

A nagy jókedvű láblógatásból az lett hogy szombatra jól megbetegedtem. Reggel csengettek, hozták a bankkártyámat (igen, azt is házhoz szállítják, fene se érti mért éri ez meg nekik hogy mindent kiszállítanak, de örüljünk neki, nem kell megmozdítani a seggünket,ez főleg nekem nagy öröm mert én növesztem),és már akkor éreztem hogy irgalmatlanul fáj a fejem. Mintegy fél óra után be is lázasodtam, rázott a hideg, fájt a torkom, az egész napot ágyban töltöttem, gondoltam holnapra jobb lesz.

Se. Mivel még 2 nap volt vissza a tréningből, semmiképpen nem akartam beteget jelenteni,mert úgy éreztem nincs az az isten hogy én megismételjem az egész átkozott hetet csak emiatt.Az éjszaka szörnyű volt, a gyógyszerallergiám miatt be sem tudtam venni semmit, és kicsit paráztam is mi lesz.Nem tudtam mennyi lehet a lázam de az világos volt hogy nem kevés. Reggelre teljesen tipikusan bedagadt a szemem, úgy néztem ki mintha utassal bunyóztam volna. A vírus ráment az ízületeimre, amitől alig tudtam menni és mozogni. Azért felvettem az egyenruhát és felpingáltam valami sminkfélét, és "majd a kalap eltakarja" felkiáltással levonszoltam magam. 

Amikor a trénerek megláttak, azonnal felhívták a Clinic-et és közölték hogy nincs mese el kell mennem az orvoshoz.Ha az orvos azt mondja haza kell menjek, akkor meg kell ismételni az utolsó 2 napot. Nekem ez az opció nagyon nem tetszett, de nem volt választásom, el kellett menni. Az orvos persze semmit nem tudott adni mivel semmit nem szedek be abból amit ajánlott, így aztán elmondta az összes természetes gyógymódot amit persze kívülről fújok mivel mindig kizárólag ezeket használom. Megmérte a lázam, 39.6. Mondta ennek fele se tréfa, hideg borogatás.Hálistennek visszaengedett a tréningre (aminek örültem de közben meg azt gondoltam, én tuti nem engednék vissza valakit 40 fokos lázzal). Mire visszaértem már alig vonszoltam magam, és vártam hogy vége legyen a napnak. Az éjszaka rémálmok és valószínűleg inkább lázálmok jegyében telt, borogatással, borzalmas volt.Lakótársam otthon, így teljesen egyedül kuksoltam a szobában és vártam hogy feldobom-e a prakkert reggelre vagy nem. Ehhez képest túléltem de nem lettem jobban sem,csak a köhögésem erősödött fel. Alig vártam hogy végre odaadják az engedélyeket a nap végén, és jöhessek haza. Tegnapra lement a lázam, de úgy köhögök hogy fuldoklom, ma adott valamit a doki, inhaláló cucc meg szirup, meglátjuk segít-e valamit.

Közben mára volt lefoglalva az időpont az utolsó oltásokra.Gondoltam én. Tegnap a csuhás kishölgy legalábbis azt mondta hogy ma délután 5-re rak be, ehhez képest ma Mr. Indiábóljöttem Mesterségemcímere azt mondta én bizony nem vagyok a listán. Eltartott egy darabig mire kiderítette hogy tudok-e így repülni,és állítása szerint a muszáj-típusú oltásaim megvannak, áldjavigye. 

Ez azért jó hír mert megkaptam az első járatomat, ami holnap este fog bekövetkezni Iránba, városilag Teheránba. Az itt ilyen Kevelaer-Goch távolság légvonalban, tehát hamar itthon is leszünk ha minden jól megy. 

Most megyek és összepakolom a cuccokat, hihetetlen mennyi kártya meg igazolvány meg papír kell, eddig mi kellett passport, flying licence, meg a semmire se jó 25 min turnaround papír amit a 3 év alatt egyszer olvastam el airport standbyon, de azt is csak azért mert már végképp nem tudtam magammal mit kezdeni és ott volt az asztalon egy.

Kívánjatok sok szererncsét!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://arabisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr192683359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása