HTML

Csillag

Üdvözletem minden kedves olvasónak.Hogy mire számíthattok? Repülés,utazás, pakolás,utazás,repülés, csomagolás,repülés....hát valahogy így áll az életem mióta a Közel-Keletre költöztem, hogy a 3 év fapados repülés után végre lássak is valamit a világból.....így most egy kicsivel nagyobb gépeken repkedek összevissza a világban, mint valami megtébolyodott légy.Úgyhogy fogjatok egy hideg sört,és utazzatok velem!Szeretném kiemelni, hogy a blog 5 éves múltra tekint vissza, és nem céloz nagyobb közönséget mint a barátaim és a családom,valamint az itt leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.Egyet nem érteni mindenkinek saját dolga,de én élek a szólászsabadság jogával.

Friss topikok

  • Alabamaa: Szia megint! Ugye, ha jol tudom Nalatok 8db off-os nap van, de ebbe nincs benne a layovereken elto... (2012.10.31. 22:33) Júniusi előzetes
  • Alabamaa: Annyira jo ezt olvasni, hogy azert-meg ha nem is sokan-de vannak, akik a melo lenyege miatt dolgoz... (2012.10.31. 18:47) Moszkva,Velence,Idiótia
  • MyLifeInTheSky: Acsillag! tegnap 7 doboz kajánk volt, jég 2 csomag stb, végig rád gondoltam, miközben 15 percig me... (2011.06.26. 11:08) Nem fizikai munka(.) (?)
  • sztyuvi: Dáh, csajok itt is lehet orditozni :P Legalábbis én úgy járok fel és alá az indiai járatokon, mint... (2011.06.25. 23:41) Rohanás,rohanás,rohanás, Genf
  • Felhokfelett: Hat ez nagyon jo! Meg most is vinnyogok!!! :) Nagyon megneztem volna!!!!! :D :D :D Puszi B (2011.06.14. 20:31) Kreml,borscs,vodka

Linkblog

2011.02.01. 16:35 acsillag

Kezdetek

Üdvözlök mindenkit, régi és új olvasókat.

Ezentúl itt fogom megosztani az élményeimet, tapasztalataimat.Bár már 5 éve kezdtem a blogolást, igen, akkor amikor még nem volt igazán nagy divat, most ért oda az idő hogy elköltöztessem a régi kis blogom.

Annak idején inkább viccnek indult az egész, aztán 2006-ban, amikor fél évre Írországba mentem, a blogom lett a fő információforrásom a család és a barátok számára. Biztosan lesznek akik már régóta ismernek, akik végigkövették az eddigi kalandjaimat az elmúlt években, és gondolom lesznek új olvasók is.

Amikor blogolni kezdtem, még főiskolás voltam, aki régóta követi az eseményeket, azokat közel fél évre Észak-Írországba kalauzoltam, aztán majdnem egy év utazási irodás szenvedés után Németországba vittem az olvasókat, ahol 3 évet tartózkodtam. Európa legnagyobb fapados légitársaságánál álltam légikísérőnek, körberepkedtem Európát széltében-hosszában, rengeteg értékes emberrel találkoztam,aztán gondoltam egyet és a Közel-Kelet felé vettem az irányt.

Most egy közel-keleti légitársaságot néztem ki magamnak, és erről az új kaladról fog szólni ez a blog. Ezekután is főleg a családnak és barátoknak szól, de mivel ez a téma mostanság sokakat vonz, úgy gondoltam, hogy egy új köntöst kap,na meg persze így rejtem el a múltat. :)

Prepare for departure.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://arabisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr542631178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása